środa, 18 stycznia 2017

Aktualizacje/nowy sklep w Upadku Gubernatora

Dzień dobry kochani!
Jak tam u was? U mnie to co zwykle, czyli szkoła, nauka, trochę ruchu i Star Stable w wolnych chwilach. Och... jak ja nie mogę się doczekać ferii. Mam dopiero na początku lutego, ale to już niedługo. Raptem dwa tygodnie. Dam radę. 😀

Dzisiejsze aktualizacje przyniosły nam kilka zadań związanych z nowym sklepem w Upadku Gubernatora (swoją drogą, ciekawe dlaczego tak nazwali to miasteczko...). Nie będę wam spojlerować fabuły questów, więc tylko wstawię kilka zdjęć, a jeśli chcecie siędowiedzieć co się działo, no cóż musicie sami się pomęczyć. 😂 Jeśli chcecie rozpocząć questy to musicie pojechać do Moorland i porozmawiać z Julie.

No to zaczynamy!



#ZKumpelamiNaMieście :D



Takie owijki dostaniemy za zadania :D


Po zadaniach w sklepie uznałam, że czas na maleńkie zakupy.  Kiedy czekałam na autobus do Upadku Gubernatora, to zobaczyłam dziewczynę w uroczym różowym sweterku. Co tam, kupuję. :D Radocha ogromna, bo sweterek śliczny, taniutki, a do tego jakie bonusy! 😄



Cóż, to tyle na dzisiaj.
Kocham was,
Wasza Emi♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz