sobota, 11 lutego 2017

Dyskoteka i poszukiwanie klubu

Dobry wieczór!
Wiecie, że w poniedziałek muszę iść do szkoły? Nie wiem jakim cudem już koniec ferii. Ale cóż. Mówi się trudno.
Dzisiaj skoczyłam na chwilkę na dyskotekę, bo prawdę mówiąc nie byłam tam od dobrych kilku miesięcy. Czasem czuję się w nastroju, kiedy chcę powrócić do miejsc które tak chętnie odwiedzałam jako początkujący gracz.



Czasem po prostu trzeba się wyciszyć...




Chciałabym także zapytać czy jest jakiś klub, który organizuje spotkania głównie w weekendy/dni wolne od szkoły i zechciałby mnie znosić na dłużej? Czuję, że brakuje mi spotkań ze znajomymi i wspólnych pikników w sobotnie wieczory. Jeśli ktoś zechciałby ofiarować mi miejsce w swojej rodzinie, to będę zaszczycona.

Kocham Was,
Wasza Emi♥

2 komentarze:

  1. Polecam Nilmers Ladies (Gabriele Westgren) klub już niedługo powstanie :D Ale kiedyś już istniał
    Blog: http://nilmersladiessso.blogspot.com/
    Formularz Zgłoszeniowy: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0iJ0ll4hh0WvflB5ObYQWWL-i9KxwXvyuxmTMRYEO-UVWew/viewform

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu napisały, że zamknięta rekrutacja... :D Mogę? Jak myślisz?

      Usuń