czwartek, 2 lutego 2017

Springcandy!

Dobry wieczór kochani!
Kto ma ferie? Emily! Od kilku dni jestem z rodzicami na nartach w naszym ukochanym miejscu. Odpoczywam, jeżdżę na nartach, łyżwach i cieszę się piękną pogodą. Dzisiaj w końcu dorwałam się do nowej aktualizacji i pomimo moich zaplanowanych "oszczędności na nowego konia na wiosnę"... przegrałam z kretesem. :D No, ale cóż. W końcu dzikuski są z nami tylko 2 tygodnie i nie chciałam ryzykować, a poza tym muszą mieć jakieś magiczne moce, bo nie było szans żebym go tam zostawiła. :D

Także przedstawiam państwu Springcandy! Ogier pięknej dzikiej jorveskiej rasy, który ma w sobie coś niesamowitego. Ma w sobie taką świeżość, jak wiosna, która może już niedługo nadejdzie. :D

Nowy misio w stajni ♥

Tutaj jakoś senny wyszedł, ale w końcu już wieczór :3


Nie jestem jeszcze pewna jakie przezwisko dostanie, więc jeśli macie jakieś pomysły, piszcie śmiało w komentarzach. :D


To tyle na dzisiaj,
Kocham Was,
Wasza Emi♥

3 komentarze:

  1. Też go mam! Nazywa się Emeraldhunter, a przezwisko King (tak mi się kojarzyło z jego oczami w mieście. XD)
    No nie wiem jak możesz go nazwać, bo teraz padam po ciężkim treningu D:

    ~Amanda Mcwill, pozdrawiam cieplutko ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jest wyjątkowy? :D Emeraldhunter brzmi dumnie. :D
      Emi♥

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń