czwartek, 9 marca 2017

Sto lat Emily!

Dzień dobry kochani!
A właściwie dobry wieczór, ponieważ piszę tego posta wieczorem. Ostatnimi czasy znowu nie mogłam znaleźć chwili by napisać coś ciekawego (lub mniej ciekawego :D) na blogu, a nawet na SSO. Zwykle jestem tak zmęczona, że jak skończę naukę to idę spać. No niestety. Teraz, powoli uczę się organizować mój czas lepiej, tak by znaleźć chociaż 30 minut dla siebie (i was :D) każdego dnia. Myślę, że w moim planie, który ostatnio skrzętnie dopracowuję znajdzie się chociaż chwilka wolnego czasu. Albo chociaż chwilka co drugi dzień. Trzymajcie za mnie kciuki. Jeśli macie pomysły na zarządzanie czasem, albo jakieś praktyczne rady- piszcie! Każdą przyjmę z wdzięcznością.

Przechodząc do przyjemniejszej części...
STO LAT, STO LAT, A DLA KOGO?
DLA EMILY!

Także ten... MAM JUTRO URODZINY!
Sama w to jakoś nie wierzę i właściwie to jeszcze tego nie czuję. :D Jutro o godzinie 8:10 skończę 17 lat. To niesamowite, prawda? Gdy zaczynałam tego bloga miałam 14 lat. Ten czas leci jak z karabinu normalnie. Jak rozpędzone mustangi na jorveskich polach. :D Także dzisiaj chciałabym podzielić się z wami kilkoma marzeniami na kolejny rok i oby na następne także.



♥Chciałabym nauczyć się być dobrze zorganizowana by móc łączyć zajęcia, aktywność fizyczną, naukę, Star Stable i bloga i nadal mieć czas na zjedzenie obiadu. :D

♥Chciałabym mieć masę pomysłów na ciekawe posty

♥Byłoby cudownie gdyby blog wbił kolejne 2 tysiące wyświetleń

♥Chciałabym odnaleźć klub, który przyjąłby mnie na dłużej i znaleźć tam SSO'wych przyjaciół

♥StarCoinsy- no halo, każdy chce StarCoinsy :D

♥Jest jeszcze kilka innych marzeń jakie mam, ale w tym momencie zachowam je dla sobie. Myślę, że w pewnym momencie zdecyduję się nimi z wami podzielić.

A wam życzę tego samego kochani! :D

To tyle na dzisiaj,
Kocham Was 
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz