sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanoc!

Nie wierzę, że już jutro Wielkanoc!

Dopiero co pisałam post urodzinowy... ale ten czas leci. A ja niestety nie mam go zbyt wiele. :(
No nic. Nie ma co smucić mordki, czas na świąteczne SSO!

Jak zwykle z okazji świąt załoga Star Stable dałą nam możliwość kupienia podwójnych star coins! Kupiliście troszkę? Jak tak. :D

W całym Jorvik mamy sklepiki świąteczne z uroczymi ubraniami, świątecznym zestawem dla konia i przekąskami.

Sama kupiłam sobie tą czarną koszulkę z różowym króliczkiem. 🐰


Nie wiem jak Wy, ale ja czuję wiosnę. W końcu! :D Pomimo chłodu na dworze, mam więcej energii i czuję, że mogę robić jeszcze więcej. :D Powoli wbiłam się w buty i robię pierwsze przebieżki twgo roku. Wiem ,że ludzie biegają i maszerują cały rok, ale ja nie daję rady gdy jest zimno. Niestety, to nie dla mnie. Może za rok...
No cóż, słoneczko się wyłoniło nawet w Jorvik. Jakoś tak cieplej jest, prawda? :D 



Jak wam się podoba nowy wystój bloga? Uznałam, że to zielony będzie kolorem tej wiosny, kolorem życia i natury. 🍀🍃



Dobra, a teraz czas na ŻYCZENIA!!!!

A więc, życzę Wam wszystkiego co najlepsze, wspaniałej wiosny i lata, cudownych świąt spędzonych z rodziną i przyjaciółmi i dużo, dużo ale to dużo pozytywnej energii, którą porzynoszą te jakże wyjątkowe święta. Pamiętajmy, świętujemy ŻYCIE! Więc dziękujmy Bogu za każdą chwilę, nawet taką, którą spędzamy z naszymi pixelkami w stajni. ♥

To tyle na dzisiaj,
Kocham Was,
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz