poniedziałek, 15 maja 2017

Dobry początek tygodnia

Dzień dobry o poranku kochani!

Dzisiaj, jako że moja nauczycielka hiszpańskiego jest nieobecna mam na 9:40 do szkoły.  W związku z tym zrobiłam coś czego nie miałam czasu robić od dawien dawna, czyli zajrzałam o poranku do Jorvik! Nie był to mój ulubiony czas, bo najfajniej jest wejść czasem samemu lub z przyjaciółmi koło 6:00 (albo wcześniej :D) a ja byłam tam dopiero 6:40, ale co tam! Nawet nie wiecie jak bardzo kocham w taki spokojny, bezstresowy sposób zaczynać dzień.

Outfit na poranne chłody :D

Pan idzie tutaj

Smacznego!

Kiedy widzisz swoje śniadanie...

I już wiesz, że to będzie dobry dzień!




Mam jeszcze do Was takie pytanie... Co myślicie o ty, żeby zrobić sobie w jakiś, np. sobotni poranek wspólne śniadanie i krótki spacer bo budzącym się Jorvik?Mam nadzieję, że jesteście chętni. :D


To tyle na dzisiaj,
Miłego Poniedziałku!

Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz