środa, 17 maja 2017

Bieg na orientację w głuchym lesie i czas odświeżyć garderobę :D

Cześć i czołem!

Dzisiaj jest środa, a środa to dzień aktualek... yaaaay :D

Co tym razem sprezentowała nam załoga SSO?
Bieg na orientację!

Fina Way w Głuchym Lesie ma dla nas nowiutki bieg na orientację w terenie. Żeby móc wziąć w nim udział musimy ukończyć zadania ze sprzątaniem śmieci w lesie.

Tak to wygląda: 


nasza nagroda

wygląda ciekawie...





sweterek który dostajemy


bonusy sweterka


Co sądzę o biegu na orientację?
Jest super! O wiele ciekawiej niż podczas zwykłych wyścigów które zna się na pamięć. Chyba będzie to mój nowy ulubiony wyścig... :D

Zdecydowałam się też na małe zakupy, ciepełko sprzyja nowej garderobie.

Strasznie podoba mi się to zdjęcie :D

Nic tam nie znalazłam... czas na małą przerwę

Jedziemy dalej...

O! Już jedzie!

Tutaj na pewno coś znajdę

?! Od kiedy to jeansy są sztruksowe?!

Jeszcze tylko dodatki...

I gotowe!



Podsumowując:
Wydałam jakieś 500star coins,
kupiłam piękny zestaw "trendy" z Upadku Gubernatora, owijki, koszulkę i nowe rękawiczki.

Niestety nie zrobiłam zdjęć tych wszystkich rzeczy. Jeśli chcecie, to mogę pokazać je następnym razem. :D

To tyle na dzisiaj,
Papatki,
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz