niedziela, 21 maja 2017

Przeprowadzka i mama króliczka

Dzień dobry!

W końcu niedziela! Chwila odpoczynku po całym tygodniu pracy, nauki i treningów. Wszystko co robię jest super, ale jednak męczy. :D (tak, lubię się uczyć :3)

Dzisiaj zdecydowałam się na przeprowadzkę. Ostatnio mieszkanie tak na uboczu, w Jodłowym Gaju stało się dla mnie nieco trudne. Taki impuls i... jestem w centrum! Farmo Steve'a przybywam!



Mustang...
Wstyd sie przyznać, ale dzisiaj robiłam questa z nim po raz pierwszy. xD
Padło na szukanie mamy króliczka. Zajęło mi to chyba z 20 minut. Zresztą nie byłam sama. Miałyśmy z dziewczynami grupę i szukałyśmy razem, żeby było szybciej. Tia... nie było XD.








Pomyślałam sobie, że może też macie problem (albo dopiero będziecie miały) ze znalezieniem mamy zajączka, więc tutaj macie małą ściągę. :D




Miłej niedzieli!
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz