sobota, 2 grudnia 2017

Zabierzmy Jorvik do zimy! & Samotność w Jorvik

Dobry wieczór!

  • WOW!  Tylko tyle mogę powiedzieć o świątecznej wiosce. Jako, że właściwie każdy ma do niej dostęp, nie ma sensu przybliżać konkretnych informacji. Tak myślę. Zresztą jest już sobota wieczorem, a wioska otwarta została w środę. Dlatego mam dla was tylko moje pierwsze zdjęcia z tego miejsca. 

Ekran ładowania wioski...

...I jesteśmy!

Byle się nie zgubić

Grota z nagrodami za tokeny

Nie wiem jak wam, ale mi strasznie podoba się ten pomysł, już nie losowanie, a własny wybór nagrody

To tak... JESTEM ZACHWYCONA!!!!
Ta grafika, muzyka, kolory! Jest po prostu BAJECZNIE.
Nie wiem co mogłabym powiedzieć. Nie mam na razie żadnych powodów do narzekania.

  • Jako, że nadeszła zima, załoga przygotowała dla nas nowy ekran ładowania gry.  
  • A poza tym...

 Samotność w Jorviku potrafi męczyć, nawet takich introwertyków jak ja. Czasami po prosu chciałoby się z kimś powygłupiać, albo urządzić nocny piknik pod gwieździstym Jorveskim niebem. Jako, że JDG nie wypaliło, a sama nie mam teraz czasu na kolejną próbę, to wchodzę w oficjalny okres poszukiwania klubu. Klubu dla graczy nieco starszych. Klubu ze spotkaniami w weekendy. Klubu do pogadania i pośmiania się. Klubu na dłuższy czas, o ile się uda. 

Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć w najbliższym czasie taki właśnie klub. Pożyjemy, zobaczymy. 

To chyba tyle na dzisiaj,
Miłego wieczoru,
Wasza Emi♥

2 komentarze:

  1. Ta aktualizacja jest świetna :D i nie martw sie, na pewno niedługo znajdziesz jakiś dobry klub 😊

    OdpowiedzUsuń