środa, 21 czerwca 2017

Sobótka, modernizacja strony i czas ściąć włosy

Środa, środa, środa ach to ty!

Aktualizacje przyszły do nas z sobótkowym szaleństwem. Jak zwykle musimy przygotować cały festiwal, zebrać kwiaty i zapalić ognisko. Żeby zacząć zadania z sobótką odwiedźcie Steve'a w jego stajni. Po większych miastach rozstawili sklepy z ubraniami i sprzętem z zeszłych sobótek. Ja już kupiłam niebiesko-brązowy sprzęt, którego nie zdążyłam kupić rok temu. :D

Załoga SSO dodała jeszcze jedną aktualizację. Mamy teraz możliwość zmieniania odległości kamery od postaci i konia oraz kamerowanie prosto za koniem podczas skoku. Strasznie podoba mi się opcja przybliżania i oddalania zwłaszcza, że ułatwi ona robienie fajnych ujęć.





 Pierwsze co rzuciło mi się w oczy kiedy weszłam obczaić aktualki był nowy, zmodernizowany wygląd strony. 



 Wygląda bardzo nowocześnie i kojarzy mi się odrobinę z wersjami stron mobilnych. Poza tym ogromnie podobają mi się te nowe obrazki przy hasłach gry. Zwłaszcza ta stajnia. Jest prześliczna.

Na sam koniec powiem jeszcze, że dzisiaj poszłam ściąć włosy i jak wróciłam do domu to jakoś tak pomyślałam, że fajnie by było jakoś odświeżyć się na lato.
Ta dam!




Jak wam się podoba? Mi bardzo. Jakoś tak wakacyjnie.

Miłego wieczoru!
Wasza Emi♥

4 komentarze:

  1. Hej! :) Nominowałam cię do Star Stable Questions.
    Mam nadzieję, że zrobisz :D
    ~ Almette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziekuję! Nawet nie zauważyłam wcześniej, nie byłam tyyle czasu na blogu. :D Mogę nadal?

      Usuń
  2. Moja reakcja w środę "juhu sobótka" a teraz to nawet na nią nie zaglądam i nie robię Adama Małysza XD.
    Fajnie prowadzisz bloga i ma on bardzo miły wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D Też nigdy nie bawię się na sobótce dłużej niż dwa dni. xD Jakoś mi się nie chce. :D

      Usuń