wtorek, 20 czerwca 2017

Zestaw na zawody i wracam do pracy

Dobry!

Wczoraj wieczorem podjęłam poważną decyzję... Czas kupić zestaw na zawody! Nie chce mi się za każdym razem ubierać mieszanki ciuchów z wysokimi bonusami. Trzeba to ogarnąć. 😆 Na razie zdecydowałam się tylko na jeden, po przejrzeniu niesamowicie pomocnej strony na blogu Melissy Seahall. Wybrałam zestaw turkusowy, bo wygląda uroczo i nie jest niesamowicie drogi. 😂

Tak się prezentuje na Winterku, który właśnie dostał nowe przezwisko- Fortis.





Muszę się przyznać, że jakoś nie wychodzi mi robienie questów. Zwykle zaczynam i robię tylko kilka, po czym zostawiam i lecę dalej. Przez to mam masę zaległości. Zaczęłam więc trochę to nadrabiać, powolutku, powolutku, ale zawsze coś. 😂

Dlatego powróciłam po kilkumiesięcznej przerwie do DUD. Czas w końcu zrobić te zadania!




Macie jakieś konkretne życzenia co do postów? Bo ja sama nie wiem, czy lepiej po prostu pisać co u mnie, czy jakoś to ukierunkować i robić więcej poradników, zestawów czy tras treningowych.

Miłego wieczorku,
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz