środa, 12 lipca 2017

Nowe stare konie czyli o starterkach słów kilka...

Dobry wieczór!
Oj jak mnie dawno tu nie było... Przyznam się wam, że jestem takim leniem łóżkowcem dywanowcem, że tylko bym czytała, spała albo filmy oglądała... no i jadła :D. Lipiec to dla mnie miesiąc całkowitego wytchnienia po bardzo ciężkim dla mnie roku szkolnym. Jedyne produktywne rzeczy to treningi i troszkę nauki żeby nie wypaść z rytmu całkiem. Nawet do Jorvik rzadko kiedy zaglądam. Chyba czas to zmienić...

Dzisiejsza aktualizacja przyniosła wyczekiwane od miesięcy nowe (a właściwie stare :D) startowce i wszystkie Jorveskie piękności. Przez pierwsze kilka minut nie byłam do nich przekonana, ale po chwili się zakochałam. 😃 Chwilkę później zdecydowałam się za wizytę u końskiego fryzjera i przedłużenie mu grzywy, ale fotki już zrobione...



To zdjęcie wyjątkowo mi się podoba... ma w sobie "to coś" :D


Poza tym nowy wygląd dodał wszystkim Jorveskim konikom uroku. I tak jakoś wyszło...

Powitajcie Honeyjoy!
Pomimo nieco "słodkiego" 😃 imienia jest to ogier.
Aka Honey 🍯. Po prostu. :D Albo Choco. 🍫


Mam teraz masę pracy przy trenowaniu. Mam nadzieję, że wyrobię się do końca wakacji. 😀

Nie wiem jak wam, ale mi bardzo spodobało się wnętrze nowych podwózek. Naprawdę się postarali... nawet sianko na przekąskę dali! 😄



To tyle na dzisiaj,
miłego wieczoru!
Wasza Emi♥

6 komentarzy:

  1. Ładne te nowe startki, tylko szkoda, że nie mają nowej animacje, tylko ściągnięte od lipicanow :/ A mój nowy kasztanowy morgan wygląda źle w tej nowej animacji, kupiłam go zanim jeszcze dodali te noe animki, i zła jestem ze go zmienili xd ale tragedii nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, zależy od konia, prawda? :D
      Uważam, że mogliby właściwie pozwolić nam pozostawić stare konie jak chcemy.

      Usuń
  2. Jaki motyw bloga użyłaś, jeśli mogę spytać? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmień czcionki, szerokość i dodaj własne kolory. Moim skromnym zdaniem im mniej tym lepiej, więc np. wybierz kolor przewodni. :D Idę zajrzeć na Twojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń