czwartek, 13 lipca 2017

Zmiana servera, praca w ogrodzie i Dinozaury...

Dobry wiecz贸r!
WOW! Dwa posty przez dwa dni?! Jestem z siebie dumna.  馃槂

Dzisiaj po raz pierwszy od wieeeeelu miesi臋cy posz艂am pracowa膰 do ogrodu r贸偶anego 馃尮 (tak, nadal nie ko艅czy艂am tam pracowa膰 馃榿).  Mam nadziej臋, 偶e w te wakacje si臋 wyrobi臋.


Zdecydowa艂am si臋 te偶 na pewien krok... zmieni艂am server! Teraz mo偶ecie znale藕膰 mnie na ciastku.馃崻

A teraz... DINOZAURY!
Od jakiego艣 czasu chcia艂am wznowi膰 m贸j pomys艂 o za艂o偶eniu klubu dla Jorveskich dinozaur贸w. Czyt. wszystkich tych, kt贸rzy czuj膮 si臋 nieco podstarzali w tym SSO'wym 艣wiatku, ale zbyt bardzo kochaj膮 Jorvik, by przesta膰 gra膰.
I tak powsta艂... Jorvik Dinosaurs Gang!
Klub stworzony z my艣l膮 w艂a艣nie o nas, SSO'wych emerytach. 馃槂馃槂 Dostanie swoj膮 zak艂adk臋 na blogu, wi臋c ka偶dy ch臋tny b臋dzie m贸g艂 napisa膰 komentarz pod postem, b膮d藕 w艂a艣nie tam. Je艣li jeste艣cie zainteresowani, a spotkacie mnie w Jorvik, po prostu podejd藕cie i powiedzcie, "Hej! Chc臋 by膰 dinozaurem!". (no, albo co艣 w tym stylu 馃槅) A ja b臋d臋 wiedzia艂a co robi膰.




To tyle na dzisiaj,
Wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz