sobota, 15 lipca 2017

Dzień dobry kochani!

Też tak czasem macie, że wchodzicie do SSO z zamiarem treningu, a po chwili orientujecie się, że:

a) jedziecie tą samą trasą co zwykle
b) nie macie pomysłu jak jechać i błądzicie od miasta do miasta
?

Ja tak. 😃

Najczęściej jadę jedną z kilku "stałych" i wygodnych tras treningowych jakie mam od lat.

Pomyślałam więc... "czemu nie, mogłabym spisać je dla innych SSO'wiczów." 😁

Tak więc narodził się pomysł zebrania do kupy moich tras treningowych, od tych najkrótszych, po te naprawdę długie i spisania ich na blogu. Mam nadzieję, że uda mi się sukcesywnie kompletować wszystkie trasy, a potem dodać jeszcze przybliżony czas na wykonanie całej. Być może przyda się to wam, kiedy będziecie chcieli zrobić trening, ale mając ograniczony czas na niego. Wybierzecie sobie krótszą wersję i do roboty! 😆


Także dzisiaj czas na trasę nr.1 Osobiście mogę nazwać ją moim aktualnym "klasykiem", bo od kiedy mieszkam u Steve'a jest najcześciej wybieraną przeze mnie trasą. Hmm, dlaczego? Ano, jak jużpewnie widzicie dlatego, że jestem leniem i wolę zaczynać spod domu, a nie jechać na drugi koniec Jorvik.

Oto trasa:


 Czerwony kolor oznacza trasy przemierzane konno, niebieski to droga przejechana podwózką.

UWAGA! Te trasy obejmują moje ulubione/wybrane wyścigi. Nie wykonuję wszystkich, ponieważ po prostu nie chcę/nie lubię/nie mam ochoty. Jeśli tylko chcecie, możecie modyfikować te trasy na swój własny prywatny użytek. Śmiało, droga wolna! 😁

Punkty Doświadczenia:

Farma Steve'a - 250
Młyn Willa- 125
Króliki Landona- 125
Farma Marleya- 250, 125
Tory u Pauline w Winnicy- 250, 125, 125
Ogród Winogronowy- 150
Ujeżdżalnia- 125, 125, 125
Farma Jaspera- 125, 125
Stajnia Złotych Liści- 125, 125, 125

W SUMIE 2525 PD. Naprawdę sporo jak na taką krótką trasę.😄
 A szylingi? 💰 Jeden trening to 20js, a więc zarobimy 340js, odliczając jedną podwózkę to daje nam 315js. Nie tak źle, zwłaszcza, że zarabianie nie jest głównym celem trenowania.

Trasy pojawią się w zakładce "Treningi". Zapraszam do przeglądania.

To tyle na dzisiaj,
Papatki,
Wasza Emi♥




2 komentarze:

  1. Ja staram się codziennie robić wszystkie, i jak mam ochotę to jak najbardziej mi to wychodzi, ale ostatnio nie mam weny i robię codziennie 3 wyścigi w winnicy, moje ulubione xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja żywię głęboką miłość do ujeżdżalni i farmy Marleya. :D Stare dobre Moorland też zawsze spoko.

      Usuń