środa, 19 lipca 2017

Lampiony, impreza i nieco radości

Dobry wieczór kochani!

Dzisiejsza aktualizacja przyniosła nam kilka ciekawych rzeczy.
Po pierwsze do Jorvik powrócił Gary Goldtooth z trzema magicznymi kucykami.


Koniełki kosztują 399sc więc niewiele, a wyglądają uroczo po zmianie kolorów. Można je kupić niedaleko Jodłowego Gaju, na polance.




Kolejne powroty. Do Jorvik w wielkim stylu, ze swoimi obrzydliwymi drinkami i nieustającą imprezą na plaży powrócił Tim Hooper. Znajdziecie go na plaży w Forcie Pinta.



Co do nowości... LAMPIONY! W Forcie Pinta można puszczać latające lampiony! Są śliczne, kolorowe i świecące. ? Już nie mogę się doczekać  jak zobaczę całą masę lampionów późnym wieczorem. Można je kupić u Kylie Summerbreeze, kosztują tylko 18 szylingów za dwie sztuki. Nie wiem jak wam, ale mi bardzo podoba się pomysł na wielki wspólne puszczanie lampionów w Jorvik.






A o co chodzi z radością? No cóż, nie jest to typowo Jorveska sporawa, ale... po dwóch latach w końcu wróciłam do stajni! Nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. Byłam dzisiaj pierwszy raz w nowym klubie i mam nadzieję, że pozostanę w nim na dłużej. 😀


To tyle na dzisiaj,
miłego wieczoru,
wasza Emi♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz