piątek, 11 sierpnia 2017

Siri

Dobry wieczór!
 Jak wam mijają wakacje? Mi szybko. :D

Niedawno dostałam nowy telefon. W końcu mam androida (Windows phone) więc od razu pobrałam sobie aplikację Horses od SSO. A wczoraj do mojej stajni dołączyło takie cudeńko:




To Morningmist, aka Siri. Jest przeurocza i mam nadzieję, że będzie nam się dobrze trenowało. 😃

A tak poza tym.... muszę się wam pochwalić, że w końcu dokończyłam trening Honey! Jestem z nas dumna, bo dawno nie zrobiłam tego tak szybko. xD

Ach ta dzika radość... :D


To właściwie tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że miło spędzacie wakacje, zwłaszcza ze swoimi pikselkami w Głuchych Lasach i na plaży w Forcie Pinta. 😀


Papa,
Wasza Emi♥

3 komentarze:

  1. Gratuluję nowego konia i zakończenia treningu Honey xD Wakacje za szybko mijają 😩😩 Wszystkie wyjazdy już za mną, więc nie ma na co czekać, tylko na powrót do szkoły 😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w szkole jest fajnie, bardzo 😏 aż żałuję że jest weekend XD

      Usuń
    2. Ojejuniu! PRzepraszam, że nie odpisałam. Moja nauka pochłania po kilka/kilkanaście godzin dziennie i nie mam czasu na nic innego. Dopiero szukam czasu na SSO i bloga. Dziękuję.
      PS. Moja szkoła jest cudowna, ale nieziemsko męcząca. :D

      Usuń