czwartek, 28 września 2017

Jesień?!

Tak! Już jesień! A ja nie pisałam od.... MIESIĄCA?! Niestety byłam bardzo, bardzo zajęta. Tak bardzo, że wchodziłam na SSO czasem tylko raz w tygodniu, albo wcale. Ale teraz, powoli mam w planach to zmienić. Mam nadzieję, że mi się uda.

Przez ostatnie tygodnie próbowałam poskładać parę rzeczy w Jorvik do kupy.

  • Znowu wróciłam do zadań z Mustangiem. Liczę na to, że W KOŃCU uda mi się zrobić tą repkę u niego.  


  • Wróciłam do DUD! Yaaaay, udało się! Powróciłam po kilku miesiącach lenistwa do Doliny Ukrytych Dinozaurów i wznowiłam questy. Trzymajcie kciuki żebym wytrwała. 😃


  •  Zdecydowałam się poświęcić troszkę SC na jakieś ciuszki. Tak oto powstał mały zestaw, który kojarzy mi się z "Anią z Zielonego Wzgórza". Moją ukochaną książką. (Powiem Wam w małym sekrecie, że planowałam nawet i nadal mam w głowie dołożenie imienia Anna do moich oficjalnych imion).


  • No i coś bardzo specjalnego... URODZINY SSO! Star Stable świętuje szóste urodziny! Rozumiecie to? Już SZEŚĆ LAT jesteśmy StarFam. Z tej okazji załoga SSO podarowałą nam cudowną wiewiórkę, która chodzi na naszą postacią!  Tak strasznie się cieszę, jest przecudowna! Mam wieeeeelką nadzieję, że niedługo pojawią się inne zwierzątka, któe będzie można zabierać na spacery. Może psy, koty, albo świnki? Oprócz tego pojawiły się wyścigi urodzinowe z masą PD dla konia (1500!!!!!) oraz sklepiki z przekąskami dla nas i naszych pikselków oraz fajerwerkami.




  • Torba bez zwierzaka jest w końcu zamknięta, czy mi się tylko tak wydaje?






    To co, co myślicie o ostatnich aktualkach? Bo ja jestem zachwycona. Nie miałam jeszcze czasu na obejrzenie wszystkiego bo mój laptop strasznie lagował. Może to przez internet mobilny? No nic, mam nadzieję, że cieszycie się z tego, że w końcu się odezwałam. (Bo ja jestem przeszczęśliwa).

    To tyle n dzisiaj,
    Miłego wieczoru,
    Wasza Emi♥

4 komentarze:

  1. Super ze wróciłas ❤ aktualizacje są super, ale urodzinowa bardziej podobała mi się rok temu :D A tak w ogóle, ja nie lubię Ani z zielonego wzgórza xD ta książka jakoś mi nie przypadła do gustu. Wolę W pustyni i w puszczy albo Małego Księcia.
    Pozdrowionka, fajnie że wróciłaś, jak już mówiłam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, no i jeszcze uwielbiam Dzieci z Bullerbyn 😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci z Bullerbyn to jedna z moich ulubionych książek! 😍 Staram się inspirować nią s codziennym życiu tak jak Anią oraz kilkoma innymi dziełami.
      Bardzo się cieszę,że ktoś nadal tutaj wchodzi. 😄 też sie ciesZę ze mam troszke czasu na SSO i bloga. Dziękuję za to, że tu jesteś.

      Usuń