sobota, 7 października 2017

Co sie u mnie dzieje? :D

Heloł kochani!

Jak widzicie, nie mam możliwości pisać częstych, bardzo regularnych postów, a co za tym idzie postanowiłam próbować podsumować Wam co się u mnie dzieje.😁

No to lecimy!

  • Pamiętacie nasze cudne wiewióry, które przyszły do nas z aktualką urodzinową? Mój gryzoń w końcu dostał imię. Jest to Ruby vel Ogryzek. Ewentualnie Gryzio. Zeby nie było nieporozumień... to samczyk. 

  • Postanowiłam nieco odmienić wygląd zakładki o moich pikselkach. Teraz powoli zbuduję ją tutaj: KLIK

  • Aktualizacje w tym tygodniu przyniosły nam cudne nowe konie! Pintoarabians są prześliczne. Ale cena jak zwykle nie mała- 969sc. Ale warto, oj warto 😃


  • Co prowadzi nas do kolejnej zmiany w moim Jorveskim życiu... nowy członek rodziny! A właściwie członkini. 😄 Poznajcie Amethystdream! Amethystdream vel Topaz/Mea jest śliczną klaczką z fiołkowym spojrzeniem, które mnie oczarowało od pierwszego spojrzenia. Spójrzcie tylko!


    Czyż nie jest cudowna?
  •  Ostatnia sprawa, to właściwie pytanie. Co sądzicie o nowej szacie graficznej podczas ładowania gry? Ja osobiście uważam, że ze zmiany na zmianę załoga SSO tworzy coraz piękniejsze obrazki, pełne detali i bardzo dopracowane. Ach, pamiętacie te czasy kiedy strona była cała mocno różowa, a nas witał kotek? 🐱


To tyle na dzisiaj,
Miłego weekendu,
Wasza Emi♥

3 komentarze:

  1. Te pinto araby są fantastyczne! Rzadko kiedy jestem tak zachwycona nowymi końmi, ale te araby to majstersztyk. I animacje też lepsze, a zwłaszcza krótkiego galopu. Kupię je wszystkie ♥ jak będzie kasa XD
    A co do wiewiórki, ja moją nazwałam Bonawentura xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bonawentura... genialnie 😆. Ja też pokochałam te arabki, już nie mogę się doczekać jakiejś okazji, kiedy będę miała trochę dodatkowej kasy i kupię sobie star coinsy. Wpadnę chyba w szał kupowania pikselków. :). Zwłaszcza, ze jestem nienormalna i jak to ja jeśli lubię jakaś gre to mam kilka kont (szczerze to przyznaję xD) a każde jest dla mnie ważne więc kasy może pójść sporo... ale w końcu to coś co jest dla mnie ważne wiec nie ma sie czym martwic. 😄😃

      Usuń
    2. Też mam kilka kont XD 👍 ale kupuje tylko na jednym, moim pierwszym koncie C:

      Usuń