niedziela, 15 października 2017

Co u Emily?

Dobry wieczór!
Ostatnio udaje mi się odrobinę regularniej wrzucać posty! Hurra dla Emily!
Mam sporo na głowie, ale jestem strasznie szczęśliwa, kiedy wiem, że uda mi się wpaść do Jorvik na chwilkę.
Co u mnie?


  • Aktualizacje z ostatniej środy przyniosły nam kolejny wyścig z Guillermo! 🏇  Tym razem odbywa się on na ujeżdżalni, a rasą dla której został przygotowany jest ... morgan! 

  • Poza tym załoga postanowiła usunąć gwiazdkę Star Rider w rogu ekranu, a zastąpiła ją wstążką dla darmowych graczy.





  • Zaczęłam troszkę pracować nad zrobieniem zakładki o moich pikselkach. Nie jestem już pewna jaka wersja jest lepsza, ta tutaj czy osobna witryna? Co myślicie? Poza tym czas powoli przygotować się na jakieś odświeżenie wyglądu bloga, w końcu tak długo już mam tą wersję.  

  • Ostatnią sprawą, którą się zajęłam było dodanie kolejnego pikselka do zakładki. Tym razem to Scarletpromise. 


To zdjęcie wyszło prześlicznie ♥

Jak widzicie nie działo się u mnie nic szczególnie ciekawego, ale chciałam się podzielić tym co porabiałam w Jorvik i poza nim.

A co tam u was? Jak wam mijają tygodnie? Też nie macie na nic czasu? 😀

To tyle na dzisiaj,
Papa,
Wasza Emi♥ 

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem najlepszą jest wersja zakładek na blogu, niż oddzielna witryna :) a co do wyścigu, za bardzo mi się nie podoba, ale w sumie fajnie że jest dla morganów, to moja ulubiona rasa 😊

    OdpowiedzUsuń