niedziela, 29 października 2017

Halloween

Dobry wieczór!

Przestawiliście już zegarki? ⌚⏰
Ja tak. Byłam w nocy na czuwaniu, więc kiedy się kończyło (o 2:00) to od razu przestawiłam sobie zegarek. Ale telefon pamiętał o tym za mnie 😁.

Dzisiaj miałam trochę czasu na ważne przemyślenia. Zauważyłam, że zbyt wiele czasu spędzam na robieniu rzeczy które nie są dla mnie ważne, a wręcz przeciwnie, robię je z przymusu. Zauważyłam też, że coraz bardziej skracam czas na SSO, hobby, czy chociażby na nes (!!!), ze względu na naukę. To doprowadziło do pewnych konkluzji i w końcu do postanowienia, że zdecyduję co naprawdę się dla mnie liczy i co chcę robić. Jednak ja mam na ten temat nieco inne zdanie niż wiele znanych mi osób. Nie zawsze to co "mi się przyda" jest tym samym co ma dla mnie znaczenie. Nie wiem, czy moje hobby i zainteresowania kiedyś wykorzystam, ale nie pozwolę ich sobie odebrać. Nawet fakt, że jednym z nich jest gra na komputerze tego nie zmieni.

Niestety... to nie zwalnia mnie z nauki po wiele, wiele godzin dziennie. Uczę się mądrego zarządzania czasem, dlatego mam szczerą nadzieję, że za jakiś czas będę traciła mniej czasu na "nicnierobienie" i wykorzystywała go w sposób bardziej produktywny, lub po prostu robiła coś co daje mi radość.

No nic... co do posta:

Halloween! Zdecydowałam się nie pokazywać wam wszystkich zmian, bo pewnie i tak już je widzieliście, w grze bądź na innym blogu. Ja sama jednak zachwyciłam się możliwością zmiany wyglądu starterka w "upiornego rumaka". Można przy tym robić niesamowite sesje zdjęciowe.

Mi wyszły takie fotki:

























A tak poza tym... dostałam się na klif pod murami Fortu Pinta i odkryłam ten widok...


 


Cóż, to chyba tyle na dzisiaj... Idę się pouczyć.

Miłego wieczoru,
Wasza Emi♥


1 komentarz: